Lev livet innan livet leker dig

Att leva är något helt underbart som man var dag måste ta vara på. Våga att göra det du tror på och följ dina drömmar så långt du kan. Kämpa dig igenom svåra tider med glimten i ögat, det blir bättre. Var tacksam för det du har.

tisdag 5 april 2011

Å vilken dag med barn på jobbet

I natt var en av de jobbigaste nätterna på länge, Natalie var vaken mella två och fem. Kan tänderna snart komma ut så mitt lilla snäckebarn kan få sova lite bättre åh jag med.

Trötta som vi var så försov vi oss så den stora tösen kom försent till skolan, men det gick bra.

Packade in oss i bilen på eftermiddagen och åkte på möte med jobbet. Undrar vilka som var mest trötta efter ett tre timmar långt möte, barnen eller vi andra=) Men det gick bra, jobbigt med fyra timmars körtid fram och tillbaka bara. Nu sover de små och jag ska sätta mig och arbeta lite.

Har inte riktigt tid att skriva nu och har fått idetorka. Känner mig nog lite trött. Nya tag imorgon.

Ser fram emot lördagen och barnledigheten, vi har bestämt oss för att bara vara hemma, kan vara skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar